امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

دستگیری سارقی که ۲۶ فقره دزدی از مغازه‌های شهر مشهد کرده بود

  • کد خبر: ۱۷۸۰۱۸
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
دستگیری سارقی که ۲۶ فقره دزدی از مغازه‌های شهر مشهد کرده بود
گزارش‌های سرقت در محدوده شهرک مهرگان، خیابان رسالت و جاده سیمان، یکی پس از دیگری به دست مأموران کلانتری شهرک مهرگان می‌رسید. ۲۶ فقره سرقت.

به گزارش شهرآرانیوز فکر همه‌چیز را برای سرقت‌های ظریف شبانه‌اش کرده بود. می‌رفت سراغ مغازه‌هایی که می‌دانست تجهیزات ایمنی ندارند. خودرو پژو ۴۰۵ خود را هم برای اینکه بتواند لوازم سرقتی بیشتری در آن بگذارد، مجهز کرده بود. از طرفی برای بازکردن قفل مغازه‌ها، از دستگاه برش استفاده می‌کرد و ترفند خاصی را برای اینکه جلب‌توجه نکند، به کار گرفته بود. سارق جوان، شبانه در محدوده‌های حاشیه مشهد می‌گشت و ده‌ها سرقت به پرونده کیفری‌اش اضافه می‌کرد. اما این روند خیلی طول نکشید که گرفتار تیزبینی و سرعت عمل مأموران کلانتری شهرک مهرگان شد و به دام پلیس افتاد.

گزارش‌های سرقت در محدوده شهرک مهرگان، خیابان رسالت و جاده سیمان، یکی پس از دیگری به دست مأموران کلانتری شهرک مهرگان می‌رسید. ۲۶ فقره سرقت. از همین رو باتوجه‌به اهمیت موضوع و طبق دستور سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. سرهنگ نگهبان درباره جزئیات این پرونده گفت: در گزارش چند فقره سرقت شبانه در محدوده خیابان رسالت و کشمیری از مغازه‌هایی که بدون تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته گزارش شده بودند، موضوع به‌طور ویژه در دستورکار گروهی از مأموران کلانتری شهرک مهرگان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری شهرک مهرگان با همکاری گشت‌های پیشگیری و ۱۱۰، گشت‌زنی هدفمندی را در مناطق آسیب‌پذیر آغاز کردند. تحقیقات دراین‌رابطه ادامه داشت تا اینکه حوالی ساعت ۰۱:۳۰ بامداد سیزدهم مردادماه، یکی از گشت‌های پیشگیری کلانتری مهرگان در محدوده خیابان کشمیری متهم را مشاهده کرد. این مقام انتظامی ادامه داد: این فرد با دستگاه هوابرش در حال بازکردن در یک مغازه بود که دستگیر شد. به گفته پلیس مشهد، سارق سی‌ودوساله که سوابق متعدد کیفری در پرونده‌اش دیده می‌شود، برای ورود به داخل مغازه‌هایی که امکان نفوذ نداشت، یک پتو روی دستگاه برش خود انداخته بود تا نورش جلب‌توجه نکند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری متهم و در بازرسی از خودرویش که یک دستگاه پژو ۴۰۵ بود، تعداد زیادی ابزارآلات همچون قیچی آهن‌بر، پتک، آچارآلات و... کشف شد. همچنین سارق برای اینکه لوازم بیشتری را بتواند سرقت کند، صندلی عقب خودرویش را بازکرده بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم جوان، در چندین مرحله بازجویی به ۲۶ فقره سرقت شبانه از مغازه‌ها و کارگاه‌ها در محدوده شهرک مهرگان، خیابان کشمیری، جاده سیمان و همت‌آباد اعتراف کرد. تحقیقات از این فرد برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مال‌خر ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->